Стречинг

60

minutes

Треньори

Вълнуващи новини! Заповядайте на Стречинг тренировки в RUN&GAIN ПЛАНИНАТА. Не пропускайте един от най-важните етапи от вашето възстановяване под напътствията на невероятната Биляна Петкова!

Ползи от стречинга
Разтягането след тренировка и в ежедневието спомага за възстановяването на организма както във физиологически, така и в психологически аспект. Може да се практикува до 5/6 дни в седмицата, хубаво е да има 1/2 дни почивка седмично, за да може тялото да отпочине от всякакъв вид натоварване.

Стречинга намалява болката в мускулите
След интензивна силова тренировка, вследствие на натрупаната млечна киселина в мускулите, често се появяват симптоми на скованост, напрежение, крампи и болка. Разтягането позволява на млечната киселина да се разсее. Разбира се, това не решава проблема напълно, но спомага за облекчаване на мускулната треска. Освен това позволява на мускулите да се отпуснат, което намалява риска от последващи травми.

Стречинга увеличава обхвата на движение
По-големият обхват на движение позволява да се възползвате от максималния капацитет на мускулите по време на силова тренировка, което води до по-добри резултати в дългосрочен план. Сам по себе си по-големият обхват на движение означава увеличена способност да извършваме движения с по-голяма амплитуда или накратко казано – спомага да бъдем по-гъвкави във всяка една активност.

Стречинга увеличава гъвкавостта
Несъмнено това е една от най-значимите ползи от разтягането, защото както е добре познато, гъвкавостта е важен аспект от всяка физическа дейност. Тя спомага за редуцирането на мускулното напрежение и позволява на съкратените мускулните групи да се възстановяват бързо, като се върнат в изходно положение. Най-вече благодарение на нея тренировките ви ще бъдат далеч по-ефективни, защото помага да изпълнявате всяко едно упражнение с правилна техника и форма и да се справите по-лесно с трудни упражнения като дълбокия клек например.
Успокойте съзнанието си и се заредете с енергия
Когато вместо да бързате да се приберете вкъщи, останете в залата за още 15 минути и се разтегнете, всъщност давате възможност на мозъка да направи връзка с тялото и да разбере как се чувства то. Мозъкът „вижда”, че тялото се възстановява, и е „много щастлив” от този факт, защото освобождава ендорфин. Разбира се, говоря фигуративно – мозъкът не може да вижда и чувства – но наистина освобождава невротрансмитери, които създават чувство на удоволствие. Поради тази причина след като приключите със стречинга, ще се чувствате спокойни и изпълнени с енергия.
Разбира се, за да се насладите и да изпитате всички тези ползи, трябва да изпълнявате упражненията правилно.

РЕЗЕРВИРАЙ ТУК

март 2020
пн вт ср чт пт сб нд
2425262728291
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345