05
февр.
2019

8 Причини да тренираме в обедната почивка

Между работата, задълженията и отговорностите в нашето ежедневие, понякога е трудно да балансираме полезното с приятното и да изпълним всички задачи за деня.

Това често води до пропускане на здравословните дейности или дълго отлагане поради невъзможност да вместим всичко в 24 часа.

Често забравяме, че спорът не трябва да бъде запазен само за часовете след работа, а имаме прекрасна възможност да се заредим с енергия по време на обяда. Доказано е, че веднъж започнали, трудно се връщаме към старата рутина да бездействаме през обедната почивка, да стом на телефона или да довършваме несвършени задачи.

Ето още няколко причини да тренирате по време на обедната си почивка:

  1. Ще намалим стреса през деня

Нищо не редуцира стреса повече от една хубава интензивна тренировка.  Според учени в Харвард, упражненията имат свойството да ни накарат да се отпуснем, правят ни по-спокойни, борят депресията и излишния стрес.  Помагат да се справим с дълги работни дни, стресови ситуации или големи проекти, които предстоят.

  1. Тренировките ще бъдат по-ефективни

Фактът, че имаме само 1 час тренировка в лимитираното време в обедната почивка ще ни накара да сме по-структурирани и да дадем най-доброто от себе си. Вместо дългите часове във фитнеса с безкрайно скролване  в телефона или търсене на подходяща песен за кардио, високо интензивната тренировка в 1 час ще ни даде всичко необходимо – страхотно разгряване, яко кардио и изграждане на мускули.

  1. Ще компенсираме цял ден седене пред бюрото

Не е тайна, че веднъж седнали пред компютъра, рядко правим почивки или необходимото раздвижване на всеки 60 мин. Седенето е новото пушене, казват експерти.  Седенето дълго време без движение води до затлъстяване, инсулинова резистентност, нарушена циркулация на кръвта и проблеми с кръвното. Така че раздвижване по време на работния ден е полезно. Тренировка по време на обяд е още по-добре!

  1. Ще избегнем претоварените часове

Повечето хора избират да тренират след работа, което прави най-желаните часове най-претоварени. Ако искаме да тренираме с малка група, това е нашият шанс!

  1. Ще станем по-продуктивни

В допълнение на физическата активност, движението ни помага да сме по-продуктивни и креативни.  Според британски изследвания служители, които тренират 30-60 минути по време на обедната почивка увеличават своята продуктивност с 15%. 60% от тях споделят, че са подобрили своите управленски умения, планиране и управление на времето и мотивация.

  1. Ще ни се хапва по-здравословна храна след това

Въпреки, че ще се чуватваме гладни след тренировка, хранителните ни предпочитания ще се променят. След тренировка тялото произвежда хормони, които ни помагат по-ясно да усещаме кога сме сити. Така че обедната тренировка не само ще ни помогне да се раздвижим, но и ще правим по-добри избори за здравето си по време на обяд и вечеря.

  1. Ще си освободим вечерите

Всички пропускаме тренировка, защото сме на театър, рожден ден или просто не сме в настроение да тренираме. Често изпитваме вина след това. Обедната тренировка бори вината и дава още повече възможности за разнообразни вечери след работа 🙂

  1. Ще имаме повече енергия

След тренировка тялото освобождава ендорфини, които ни карат да се чувстваме по-щастливи и удовлетворени. Това чувство не изчезва, когато спрем да се движим, а подобрената работа на сърцето и кръвното налягане ни държат бодри няколко часа след тренировка, което означава, че ще ни помогне да се справим по-добре с остатъка от работния ни ден.

Бихте пробвали, нали? Ако все пак шефът ви не е щастлив от вашето решение да напуснете офиса за един час, обяснете му (дипломатично), че тренирате, защото ви е грижа за работата и искате да сте още по-ефективни.  Кой би устоял на такъв аргумент! 🙂

Обедните тренировки влизат в графика на зала Якубица от 12.02, всеки вторник и четвъртък. Елате да се раздвижим заедно!

Run And Gain Sports Club

Спортни зали за групови занимания в кв. Лозенец. Cross FT, кик бокс, айкидо, функционални тренировки, спортни игри и лека атлетика за деца.

РАБОТНО ВРЕМЕ 25 май
09:00 19:00
ПОСЛЕДВАЙ НИ

© 2017-2018 Run And Gain Sports Club. Всички права запазени.