10
окт.
2017

16 причини да започнете да вдигате тежести

В днешно време вдигането на тежести не изглежда чак толкова страшно, колкото преди няколко години и може да ви помогне да изгубите мазнините, да изградите мускули, да бъдете по-щастливи и много повече.

Ето ви 16 причини да вдигате тежести!

  1. На първо четене бихме казали, че може да преобърне живота ви на 180 градуса
  2. Ако до сега не сте опитвали да тренирате, то е време да опитате
  3. Дава предимство коремът ви да не върви пред вас
  4. Да добавим още, че бихте изглеждали горещо в летния бански
  5. Или че половият акт би продължил по-дълго от обикновено
  6. А знаете ли, че може да загубите 40% мазнини? „Уоу, звучи невероятно, нали ?“
  7. Ако смятате, че вдигането на тежести може да стопи корема, излишното тегло и да подобри метаболизма, то продължавайте да четете
  8. Има много методи за сваляне на теглото – хранителни режими, диети, кардио, кросове и т.н. Но с какво тежестите са едни гърди пред горе упоменатите методи? С това, че когато тренирате с тежести, то не губите големи количества от мускулната си маса, а точно обратното – изграждате фини мускули и те заменят мазнините. Този метод е и научно доказан. Проучвания показват че, диетите могат да намалят между 65 и 75% от теглото ви, но също така намаляват и мускулната маса. Или образно казано – вие ще свалите килограми, но когато се погледнете в огледалото, отново нещо няма да ви харесва
  9. Има наблюдения, че между 30 и 50 годишна възраст ще загубите още 10% от мускулната си маса и вероятно тя ще бъде заменена с мазнини. Така във времето ще трябва да обновявате и гардероба си и от към по-прилепнали по тялото дрехи ще започнете да обличате малко по-широки. Това увеличава размера на талията ви, защото един килограм мазнини отнемат с между 18 и 21% повече пространство от един килограм мускул
  10. Ако изберете да вдигате тежести, ще изгорите много повече калории, докато задните ви части си почиват вкъщи или на някое кокетно местенце. Защо е така? Когато сте направили силова тренировка с тежести, то тялото ви има нужда от енергия и по-голям период за възстановяване
  11. Вдигането на тежести ви помага да изгорите много по-добре мазнините си не само след, но и по време на тренировка
  12. Ще се справите много по-добре със стреса и напрежението. Установено е, че след стресова ситуация, нивата на кръвното налягане на хората с повече мускули се нормализират по-бързо от нивата на тези с по-малко мускули
  13. Доказано е, че ако тренирате минимум три пъти в седмицата с тежести, то гневът ще намалее, а и общото настроение ще е в пъти по-добре
  14. Вашето сърце ще е в много по-добро състояние както и кръвното ви налягане и рисковете от инсулт ще са намалели с между 30 и 40%. Не звучи никак зле, нали?
  15. Има вероятност, и то никак малка, да живеете по-дълго и вдигането на тежести да ви направи по-концентрирани и по-ефективни, както на работното място, така и в личния живот
  16. Ще бъдете по – щастливи. Как го знаем? Минахме по този път.

Ако тази статия ви е била интересна и искате да тествате наученото на практика, елате да тренираме CROSS FT заедно.

Run And Gain Sports Club

Спортни зали за групови занимания в кв. Лозенец. Cross FT, кик бокс, айкидо, функционални тренировки, спортни игри и лека атлетика за деца.

РАБОТНО ВРЕМЕ 13 декември
7:00 21:30
ПОСЛЕДВАЙ НИ

© 2017-2018 Run And Gain Sports Club. Всички права запазени.