10
окт.
2017

Причини да започнете да вдигате тежести.

                                Причини да започнете да „подхвърляте тежести

В днешно време  вдигането на тежести не изглежда чак толкова страшно колкото преди няколко години и може да Ви помогне да изгубите мазнините, да изградите мускули, да бъдете по-щастливи и много повече. Ето защо трябва да опитате да тренирате с тежести!

Какво ще се промени, ако започнем да тренираме с тежести ?

На първо четене бихме казали, че може да преобърне живота Ви на 180 градуса.

Ако до сега не сте опитвали да тренирате, то е време да опитате.

Да започнем с това, че вдигането на тежести на първо място Ви дава предимство коремът Ви да не върви пред Вас.

Да добавим още, че бихте изглеждали горещо в летния бански 😉

Или че, половият акт би продължил по-дълго от обикновено.

Причините могат да бъдат много, а ползите още повече – от това, че може да преодолеете ежедневния стрес на работа и вкъщи – до това да имаме един страхотен сърдечен ритъм.

А знаете ли, че може  да загубите 40% мазнини? „Уоу, звучи невероятно, нали ?“

Ако смятате, че вдигането на тежести може да стопи корема и излишното тегло, то продължавайте да четете 😉

Има много методи за сваляне на теглото – хранителни режими, диети, кардио, кросове и т.н. Но с какво тежестите са едни гърди пред горе опоменатите методи?

Ами с това, че когато тренирате с тежести то не губите големи количества от мускулната си маса, а точно обратното – изграждате фини мускули и те заменят мазнините. Този метод е и научно доказан.

Проучвания показват че, диетите могат да намалят между 65 и 75% от теглото Ви, но също така намаляват и мускулната маса.

Или образно казано Вие ще свалите килограми, но когато се погледнете в огледалото отново нещо няма да Ви харесва.

Също така има наблюдения, че между 30 и 50 годишна възраст ще загубите още 10% от мускулната си маса и вероятно тя ще бъде заменена с мазнини. Намаляване на загубата на костна маса с напредване на възрастта.Така във времето ще трябва да обновявате и гърдероба си и от към по-прилепнали по тялото дрехи ще започнете да обличате малко по-широки. Това увеличава размера на талията Ви, защото един килограм мазнини отнемат с между 18 и 21% повече пространство от един килограм мускул.

Но ако изберете да вдигате тежести, то ще изгорите много повече калории, докато задните Ви части си почиват вкъщи или на някое кокетно местенце.

Защо е така? Ами много е просто, защото когато сте направили силна тренировка с тежести, то тялото Ви има нужда от енергия и по-голям период за възстановяване.
Вдигането на тежести Ви помага за това, че ще изгорите много по-добре мазнините си по време на тренировка.

Още причини да тренирате с тежести:

Ще се справите много по-добре със стреса и напрежението.

Установено е, че след стресова ситуация нивата на кръвното налягане на хората с повече мускули се нормализират по-бързо от нивата на тези с по-малко мускули.

Ще бъдете в пъти по-щастливи.

Доказано е, че ако тренирате минимум три пъти в седмицата с тежести, то гневът ще намалее, а и общото настроение ще е в пъти по-добре. А и няма да се налага да ходите на различни видове медитации.

Вашето сърце също така ще е в много по-добро състояние, кръвното налягане ще е в пъти по-добре и рисковете за инсулт ще са намалели с между 30 и 40%. Не звучи никак зле, нали?

Има вероятност и то не е никак малка, че дори да живеете по-дълго и преодоляването на различни видове тежести ще Ви направят по-умни и по-ефективни както на работното място, така и в личния живот.

Надяваме се статията ни да Ви е била интересна и да сте получили отговори на това дали да изберете да тренирате с тежести или да продължите с досегашните методи, които сте пробвали.

Run And Gain Sports Club

Спортна зала за групови занимания в кв. Лозенец. Cross FT, кик бокс, айкидо, функционални тренировки, спортни игри и лека атлетика за деца.

РАБОТНО ВРЕМЕ 18 юли
17:00 22:00
ПОСЛЕДВАЙ НИ

© 2016-2017 Run And Gain Sports Club. Всички права запазени.